Don't want to talk

Sitter i lägenheten, har nyss duschat och nu kokar jag tortellini. Det enda jag har att äta. Ikväll kör jag, Sara, Ebba, Sofie, Elin, Maria och Märtha. Kommer bli kul att se alla igen :) Förhoppningsvis så får jag se Stina och Anne ikväll också. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig dock. Igår så var jag och Joakim och fikade och sen var vi barnvakt till Theo i några timmar när min syster och hennes sambo var på bio. Han är så lätt att ta hand om så det finns inte. Satt och spela lego batman tv-spel i flera timmar känns det som. Det var i alla fall mysigt :)

Nu ska jag botanisera runt i min garderob efter någonting bärbart..

Bjuder på en film på mig, Sara och Stina i våras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback