En lista

Du heter: Sofie Amanda Linnèa Nilsson

Smeknamn: Inte så många

Låt som när du är ledsen sörjer till?

It`s my life - Bon Jovi

Beroende av:

Cigaretter och min pojkvän

Vad tror folk om dig?

Både bra och dåliga saker hoppas jag

Stämmer det?

Ja det hoppas jag

Vad får du oftast komplimanger för?

Vet inte, förr vad det nog mina ögon och min rumpa

Hur imponerar man på dig?

Om man är jordnära och står för vad man tycker och humor

Brukar du skratta för dig själv?

Sällan

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Har inte heller duschat :) Ska göra det om en stund. Puss <3

Har du haft sex idag:

Kanske det kanske

Hur svarar du i mobilen:

Hej det är Sofie eller hallå

Vem ringde du senast?:

Kommer inte ihåg

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Att vi skulle gå till arbetsförmedlingen

Antal timmar sömn inatt:

9 h typ

Sov du ensam:

Nepp

Brukar du komma i tid:

Oftast ja

Hur känner du dig nu:

Trött och sliten

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart svart svart.. typ

Vad tycker du om fötter:

Beror på vems fötter det är, annars blä

Vad saknar du:

En familj

Hade du en bra kväll igår:

Toppen bra

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Elva eller något sådant annars typ inte alls

Är du blyg?:

Har blivit bättre på att inte vara det i alla fall :)

Sysslar du med någon idrott:

Nä men jag skulle vilja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja, eller nä men på förälskelse

Har du spytt offentligt:

Har jag säkert

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ta på bröst och ta på mig själv

Är du nöjd med ditt liv:

Ibland

Är du bortskämd:

Säkert

Vad gör du i morgon:

Polisen, banken, arbetsförmedlingen

Vad är det värsta du vet?:

Falskhet och saknad.. Krig och sånt också förstås.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

De bästa!

Vad är det finaste du fått?:

Kärlek

En speciell dag du minns:

Vet inte

Du samlar på:

Ingenting tror jag..

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Stina/Sara

När grät du senast:

Gör det ofta så vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa en lägenhet... kanske

Vill du gifta dig:

Ja det vill jag verkligen

Vill du ha barn:

Ja 2 minst

Är du musikalisk?:

Verkligen inte

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

No

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Har hänt

Biter du på naglarna:

Nej men på fingrarna, nästan ännu värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback