Innan du glömmer mig

Jag har en dröm. En sån där dröm att någon gång ha råd att köpa den där dyra kudden, doftljuset och den där designer väskan jag har sparat ihop till så länge. Få känna att jag kan ta hand om mig själv. Betala för mig själv, men ändå ha råd att unna mig lite ytlig lycka ibland.

Idag blev jag kallad på jobbintervju på en skoaffär lite utanför Oslo. Kanske är det öppningen?

Just nu sitter jag och längtar så hemsk mycket efter min pojkvän. Vi sågs igår men ändå känns det som en evighet. Älskar honom så obeskrivligt mycket så att det nästan gör ont. Det behöver inte ens gå en dag innan jag känner seperations ångest. Han är så fin på alla sätt. Obeskrivligt fin. Ser fram emot den första hösten tillsammans. Det kommer bli den finaste hösten!

Har väldigt stor lust att börja om lite med bloggen, bli lite mer seriös. Lägga upp mer bilder om mitt liv, min vardag. Just nu händer det inte speciellt mycket men förhoppnings snart :)




Me and my Sara last weekend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback