Mig äger ingen

Sitter och lyssnar på "Mig äger ingen" som Åsa Linderberg har skrivit. Dock följer jag inte med så bra. Borde kanske inte skriva här då hoho. Men hade lust med det. Har varit i stan med Anne och Stina. Anne sålde glass ifrån Lakene gård så hon bjöd på cookieglass :) Sen gick jag och Stina till bibiloteket och forex. Det var någon slags "persmarknad" i stan i dag, vad nu det innebär. Men nästan alla butiker hade små bord på drottning g. Bodyshop hade lådor med 20 kronors grejer i, köpte en dusch tvål för 20 kr. Min är slut. Var lite trevligt sådär :) Nu funderar jag på att värma köttfärssås.. Baaaah.

Vill att någon i Oslo ska höra av sig om att de vill att jag ska arbeta hos dem, nu, nu, nu... Skaffa lägenhet och inreda den och spara undan pengar till exlusiva ting och till utbildning. Baaah! NU!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback