Standing On The Shore

Har städat toaletten grundligt, damsugit, moppat golvet och skurat lite överallt. Tänkte ta skafferiet imorgon. Sara om du läser, kommer du upp och låser upp vinden till min resväska någon dag i veckan? :) Har också hunnit färgat hår och ögonbryn. Tänkte måla naglarna med någon fräsch färg också. Sara om du läser har du fått med dig min rosa/röda isadora med dig hem? :) Jaja, men nu känns lägenheten lite lättare att städa ur till helgen i alla fall. Och snart är jag fräshare inför intervjun på onsdag. Vet dock inte vad jag ska ha för kläder på mig så tänkte kolla över det lite grann. Sen ska jag göra köttfärssås, det enda jag kommer på att göra haha. Sen ska jag göra i ordning mig och så var det tänkt att jag och Joakim skulle se på Toy story 1 :) Tar mig nog en promenad dit skulle jag tro. Vill röra på mig... Måste röra på mig! Men som jag har ränt runt här i lägenheten så borde jag nog ha bränt några kalorier. Fast några mer var det nog i trean på färjestad hihi. Fan jag gillar att städa...

Neje puss!


Jag vill ha det här dusch draperiet, känns väldigt jag. Vet dock inte om Joakim vill ha en sådan dock men hihi.
H&M home är det ifrån ialla fall.


Kommentarer
sara säger:

Inget rosa nagellack här tyvärr! Och visst kan jag låsa upp vinden, är det akut kan du annars slita upp det, borde gå med något vasst så litet som det där är^^ 054-834152 är numret till henrik btw, alltså hyresvärden, vore bra att ha det fixat nu denna vecka :) och så angående sängarna har jag ingen möjlighet att fixa hit dem, varför kan vi ta när vi ses in daa weeek. Tänkte dyka upp kanske onsdag eller liknande. Puss!

2010-08-23 | 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback