You aint living until your living

Ska snart åka och käka med pappa, är sugen på nachos så det får det bli. I morgon blir det dop för en tremänning. Sen hem till baby och mysa som vanligt. Jobb sökandet knatar på. Skickar in i alla fall 3 ansökningar om dan typ.. Försöker i alla fall. Nu får fader komma faktiskt är dö hungrig, har inte käkat typ någonting idag, bara några tortellinis sen typ dog jag. Är sjukt sugen på att måla, måla, måla, måla.. Typ slipa upp något och måla. Baaah! Vill måla om en byrå jag har hemma hos pappa men har ingen färg. Har sjukt ont i huvudet, har haft det i några dagar nu. Säkert cancer eller något. Jaja.


Hon är så jävla snygg, Erin Wasson allså. Vill typ ha hennes hår tror jag. Ah det vill jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback