Länge sen igen!

Ska snart sätta mig på en buss till Karlskoga och i morgon bitti åker jag och Sara till Stockholm och besöker Keri. Kommer bli så skönt att komma bort och andas annan stadsdoft. Kommer sakna Joakim bara, börjar få seperationsångest. Men det löser sig ;) Julafton var hur mysig som helst med min lilla extra familj :) Självklart att jag saknade min egna familj men såg dem ju inte för så länge sen. Juldagen blev det nöjes med Keri, det var lyckat och roligt :). Nästa vecka hade jag tänkt åka hem till pappa någon dag, kan vara skönt det med innan jag börjar praktiken igen :). Nej nu tycker jag Joakim kan komma hem så han kan öppna sitt paket ifrån Cdon som innehåller ps3 move :D Och äta någonting snabbt och sen ta bussen till bussen hihi.

Ett år sen på juldagen var det sen jag träffade världens finaste kille, det bästa som har hänt mig. Tiden går snabbt :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback