Livet

Är sjukligt sugen på att börja blogga igen så där mycket som jag gjorde för något år sedan. Men finns det folk som vill läsa? Och vad ska jag blogga om? Göra om designen på bloggen är ett måste i alla fall för att starta igång allting. Mer bilder i min vardag och ja om allting. Mina drömmar, hur jag kommer förverkliga dem. Mina drömmars köp och inredning som inspirerar mig.

I dag har jag i alla fall gått på stan med älskling och köpt lite julklappar. Är nästan helt klar nu. Känns skönt. Har även hunnit träna ett puls pass. Gött! Vill bli fit nu nu nu. Ska försöka dra ner på julgodiset på julafton. Har även målat och städat garderoben i dag.

Om jag hade haft överflödigt med pengar (som jag drömmer hela tiden) hade jag i nuläget köpt:

♥ En acne plånbok
♥ Knähöga stövlar
♥ Massa seconhand ramar att fylla med fina bilder jag tycker om (vet inte vart jag ska hänga dem dock)
♥ Mängder med klänningar
♥ väska i läder
♥ Varma tröjor
♥ En peak jacka (varm)
♥ Stora canvas tavlor att kladda på och stora färgburkar
♥ Underkläder i tonvis
♥ En lägenhet!
♥ Massa fina saker till lägenheten
♥ En biljett ner till Stina är fan det jag skulle köpa först om jag fick överflödigt med pengar.

Nej nu kom älskling hem och nu ska jag pussa på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback