Born to be alive



Hemma från en helg i skogen bland all släkt. Känner mig helt slut. Och alla julklappar glömde jag i Hagfors hemma hos min syster. Jävla skit! Orkar inte sätta mig på en buss i 20 mil bara för det.

Min jobbcoach ringde nyss. Och jag får 3 månaders praktik till på Pekås och om allting har gått bra och så får jag bli timvikarie. Det skulle kännas bra. Och då blir jag alltså vikarie på tre butiker. För alla pekås i stan delar på sin vikarier. Och jag får även sommarjobb. Jag börjar den 10 januari och då är jag ju ialla fall klar innan sommaren.

Hoppas fortfarande på att Ica ska höra av sig! Skulle vara underbart att få jobba extra där också.

Baaah ja jag vet inte. Blev erbjuden jobb 7 dagar i veckan i Hagfors men nej tack jag trivs bra i Karlstad. Hade inte varit fel med mer pengar dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback