Dreamcatcher

Helloo!

Ännu en helg har passerat. Har varit hemma hos Joakim hela helgen :) Ätit med hans föräldrar och myst framför melodifestivalen. Darin kom vidare också, otippat för han är ju bäst. Nästa helg blir jag med Joakim till sälen och myser i hans stuga. Ska bli underbart att komma bort ett tag, även fast jag hade valt en solresa. Är så sjukt trött på snön så jag dör. Tappar all ork snart. Föresten så svimmade jag i fredags. Mådde inte alls så jätte dåligt på morgonen, har ju varit sjuk ett bra tag men.. ah i alla fall. Kom till torget och stod och pratade med Sara och så kom bussen. Helt plötsligt så fick jag så himlans ont i huvudet så att jag inte kunde kontrollera min egna kropp. Kände att jag skulle spy. Vi skulle gå på bussen och så helt plötsligt så dyker jag ner i snön. Drama. Får hjälp upp av Sara och jag mår skit. Fick för mig att jag skulle med bussen i alla fall för det var så nedrans kallt ute. Fanns inga platser på bussen så jag dök ner på golvet och satt där. Hörde ingenting, eller såg någonting förens vi nästan var vid skolan. Nu är frågan varför detta hände? Ingen som vet. Skulle kunna vara en hjärntumör eller så är jag bara stressad och trött på samma gång så jag inte orkar hålla min egna kropp uppe. Var i alla fall skönt att inte dricka en droppe alkohol i helgen. Fast nu är jag rätt pepp. Bara den där snön försvann så jag kunde droppa vinterskorna. Nej nu ska jag sy lite och sen kanske bada samtidigt som jag ska plugga på arlen. Puss!


Vill tillbaka eller återskapa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback