Freitag

Äntligen fredag! Sitter själv i lägenheten och väntar på att Joakim ska komma och hämta mig. Vi ska bara mysa och kanske se på film :) Så det blir en lugn helg. Stina har åkt hem till kära Sunnemo och alla andra jag känner har nog också dragit hem för att få matkoma. Jag åt nyss en omelett jag. Inte super gott men inte heller super äckligt. I morgon ska jag i alla fall äta sallad på donkan haha. Orkar inte pommes tror jag. Mami bjuder tror jag. Hade hoppats på att pappa skulle komma någon dag men blev icke så pga några omständigheter. Han kanske kommer på söndag, jag kan ju alltid hoppas :) Skulle vilja åka hem någon helg och pussa på hundarna också. Kanske nästa helg. Jajaaa nu ska jag kolla på färjan tills Joakim kommer :) Puss på er och hoppas ni får en fin fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback