Har man någon gång grävt en grop?

Sitter och väntar på Sara, sen ska vi gå och käka lasange. Vi gick till Ankan igår och såg på tre olika band, tror italienarna uppskattade det. Antonio mådde inge bra i morse, både jag och Sara tror att han har ätit allt för lite när han har varit här. Han är gluten allergiker, han har haft med sig egen mat men i skolan han inte ätit någonting tror jag. Eller så är det magsjukan. Om jag får det så DÖR jag. Ska hem och städa varenda liten vrå efter skolan. Vi ska på konsert i domkyrkan efter lunchen, sen ska vi säga hejdå och sedan SKA jag hem. Måste plugga på prov och så vill jag träffa Joakim i kväll. Hard working woman haha, nej men ändå. Nej puss på er mina fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback