I don't want to wake a single morning without you beside me

Pratade nyss med Joakim, saknar honom. Förhoppningsvis är han frisk nog så vi kan ses i morgon. Är hemma hos pappa nu. Åkte dit i dag. Kände att jag behövde det. Så nu har jag myst en massa med honom och med hundarna. Ätit gott såklart. Tuffi ligger här brevid mig och myser. Åh vad jag älskar att ha djur i soffan, inte ofta det händer om pappa är i närheten haha. Mysigt är det i alla fall. Min mage är fortfarande i obalans, uppsvälld och inte allt för underbar. Pappa kollar på en typisk pappa film på sexan. Kanske ska ge mig in i den, kanske inte. Nej jag drömmer mig bort på nätet i stället tror jag. Fick en jätte fin klocka av pappa idag, den var dock lite för stor så ska fixa det i morgon. Balklänningen är fixad också. Speciell och fin. Nej nu ska jag hämta en nattsmörgås.. eller nää onödigt. Eller kanske inte, har inget bröd hemma i karlstad haha. Godnatt mina fina älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback