I wish I was special, you're so fucking special

Ligger och kollar på wallander och ska snart gå och lägga mig. Kan inte bestämma mig om det är värt att se klart på filmen eller få sömn. Är alldeles själv också. Jobbigt att sova själv. Men i morgon får jag träffa älsk igen i alla fall. Sitter och försöker tänka ut hur jag ska kunna överleva denna månad när jag ska hyra utrustning och köpa liftkort i sälen till helgen plus att jag har en faktura att betala. Som tur vad ska jag i alla fall prov jobba nästa tisdag. Inte för att jag kommer att älska att prata i telefon med okända människor. Har telefonskräck. Men har ju ändå vg i teater så borde kunna spela en roll haha. Skulle vilja shoppa lite den här månaden, något litet. Men det var så länge sen jag gjorde någonting annat, kom bort ett tag. Hm ja, livet.

Nej puss och godnatt mina kära..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback