I'm going straight to the top

Är as trött så ska slänga ihop något snabbt här :) Myste på stan med Emma på förmiddagen. Sen på eftermiddagen bjöd jag Stina på bio :) Var välbehövligt. Mår fortfarande piss, huvudvärk och ont i halsen. Släpper aldrig. Kanske är psykiskt, jag vet faktiskt inte. Känner mig stressad, och jag mår inte bra när andra människor i min omgivning inte mår bra. Jag hatar det, speciellt när jag inte kan göra någonting. Känner mig helt hjälplös. Vill också att min framtid ska vara säkrad. Och att jag ska hitta perfekta skor till min student outfit som jag håller på att sy. keri kommer hem imorgon och vill att vi ska gå ut på fredag. Emma vill också ut. Men jag mår fortfarande inge bra och borde verkligen bara stanna inne och bli helt frisk. På lördag ska jag i alla fall se på Darin när han är med i melodifestivalen med Joakim :)

I morgon får jag träffa min mamma. Behöver henne just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback