Joakim

Har haft en jätte mysig helg i sälen med Joakim, hans pappa och hans syster Maria. Vi har sovit en massa, åkt slalom, ätit en massa och bara myst. En helg som jag verkligen behövde.

I torsdag så kände jag att jag var nära att bryta ihop, har alldeles för mycket att tänka på. Känner att jag inte räcker till och att jag är värdelös. Har ingen energi kvar i kroppen alls. Vet inte varför jag mår som jag mår, men det är så jag känner i alla fall. Vill ha den där känslan i kroppen som man har när man inte har någonting annat att tänka på än just det där som gör en lycklig. Inte ha några krav eller måsten. Bara få va. Så som man kände när man var liten. Jag behöver stöd mer än någonsin just nu..

Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade Joakim. Jag är så lycklig över att jag har träffat honom för när jag är med honom så finns det inget annat. Han tycker om mig för den jag är.

Saknar honom redan även fast jag vet att vi ses redan i morgon.



I morgon blir det mys på stan med Emma :)

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback