Semlisdagen i går

Var till vårdcentralen i går, var inget fel på mig tydligen. Vill bara aldrig bli frisk. Åkte till skolan även fast jag inte orkade, fick en hel del gjort i alla fall, fotade mitt och Saras projekt. Blev rätt fint faktiskt. Sen så såg vi på seven pounds på engelskan. Blev en hel del semlor i går haha. Joakim kom med råtorps bageri semlor igår kväll, han är så gullig :) Fast nu ska jag inte äta en enda semla till detta år. Ligger i sängen och funderar på om jag ska orka mig upp, små städa lite och kanske gå till pekås och införskaffa lite mat. Vet inte vad jag vill ha för mat dock, måste köpa smör för det går som smör här hemma höhö. Kan ju vara bra att ha när italienarna kommer nästa vecka också. Andrea och Antonio heter de som ska bo här :) Nej nu ska jag försöka ta mig upp.. Puss ♥



En av bilderna jag tog på Sara :) Jag har sytt/gjort om seconhand kläder till dessa två plagg. Ville få lite clown känsla över det :)

Kommentarer
elin säger:

det blev väldigt fina kort :)

2010-02-17 | 17:36:45
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Tack Elin :)

2010-02-17 | 22:53:34
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback