Sunday

Hejsan på er! Ligger i sängen och känner mig lite krasslig. Tog dock en ipren för någon timma sen så mår lite bättre än förut. Är livrädd för att bli sjuk. Mådde ju inge bra några dagar innan helgen där. Hoppas inte att det blir värre eller något nu. Joakim ska till vårdcentralen i morgon på halsprov. Vill vill inte bli sjuk! I fredags var jag hemma hos Joakim och myste. Såg på flickan som lekte med elden och åt pizza med hans föräldrar. I lördags så luncha jag på donkan med mamma, mormor, kusin och Theo. På eftermiddagen så vankades det kalas hemma hos Joakim, fick träffa hans mysiga släkt, äta god mat och tårta. Sen senare på kvällen drog vi till biljard nian och hängde lite med hans kompisar och hans syster :) Det var mysigt.

Ingen pappa fick jag se denna helg heller :( Känner mig liksom inte hel. Känns jätte jobbigt. Har inte träffat honom sens julafton. Känns jobbigt när det inte skiljer så många mil ifrån oss längre.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback