Times of our life

Hemma i dag. Känns lite trist. Men hade feber och fruktansvärd huvudvärk i morse. Kan vara Joakim som har smittat mig, han är hemma ifrån jobbet i dag. Hade tänkt ringa till Lilian på kirurgmottagningen och kolla när jag får en ny tid där. Benet känns bra just nu dock men kan alltid vara bra att kolla upp. I morgon ska jag ta mig till skolan oavsett om jag känner mig dålig. Har inte tid att vara sjuk just nu. Förhoppningsvis så kommer pappa till mig ikväll, han skulle ju ha kommit igår men hade förhinder. Ikväll tror jag att alla mina vänner ska till Ankan och dricka öl. Även fast jag är sjuk hade jag inte velat gå dit. Känns lite trist att vara själv hemma dock, men ska försöka dricka mycket vatten, bada och mysa med mig själv så gott som det går. På lördag ska jag luncha med mormor och mamma om jag hinner, för på eftermiddagen ska jag hem till Joakim för hans släkt kommer och firar honom :) Mysigt. Nej nu ska jag ringa pappa och kolla hur det blir. Vill verkligen att han kommer. Saknar honom så fruktansvärt. Börjar sakna Keri hemsk mycket också. Flytta hem!


Kommentarer
Keri säger:

Gud, du är så sjukt saknad du ska du veta... Jag känner mej så ensam här borta. Allt stula med you know ho... Kommer hem snart iaf. Nästa helg är jag din <3

2010-02-04 | 15:42:28
Bloggadress: http://kerii.blogg.se/
Sofie säger:

Aj då, killar! Vi kommer troligtvis till dig första helgen på sportlovet också :) Ja nästa helg är du min! Jag är föresten tillsammans med Joakim nu :) Hihi. <3

2010-02-04 | 18:32:45
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback