We all need a place to rest. A chest to lean on when times get rough.

Har haft mensvärk i princip hela dagen, fast det är fan värst nu. Emma var här förut och badade och såg på film med mig. Alltid härligt med Emmas sällskap. Sitter och kollar på glamorama på tv3 play just nu. Får mig att bli pepp på att börja med någonting eget, flytta eller att typ erövra Karlstad. Är sugen på Stockholm, är sugen på en massa pengar, shopping, träning, festande. Nej i morgon ska jag ta tag i allting. Typ. Har skickat in mitt Cv lite överallt, ja man kan alltid försöka. Känner mig förvirrad i allting just nu, familjen ja och allting. Måste klara matte B kursen, annars så tar jag ärligt talat livet av mig. Känns som att jag har för lite tid med allting bara. Orkar inte med min egna inställning heller. Så jag struntar i den och lever på som vanligt. Kämpa lite mer ska jag försöka med. Skulle behöva ha någon att prata med, en livscoach eller något liknande. Allting är egentligen underbart i mitt liv just nu, bara ekonomin, matte Bn och saknaden som skaver egentligen. Nej nu ska jag ta mig lite kycklingsallad, fortsätta kolla på glamorama och vänta på att min kära roomie Stina kommer hem.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback