Du håller ingens hand

Myst med Emma hela dagen, varit på stan och lallat runt. Sen åkte vi till Ikea med Markus Emmas kille + hans kompis och käkade köttbullar. Köpte doftljus och diskborstar. Sen har vi sett på film på Herrhagen, sådant som jag har saknat så hemskt mycket. Har saknat Emma väldans mycket. Att bara komma dit och slå mig ner i hennes soffa med en filt och se på film, prata om killar och ja bara mysa. Sen fick jag skjuts hem. Direkt när jag kom hem satte jag igång att städa överallt, dammtorkade lister och tvättade toaletten grundligt.
Nu ska jag bada och läsa :) Ciao!



Våra mysiga promenader till mitt älskade Lasseland i Sunnemo :)
Åh ge mig sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback