Du vet vad du måste göra

Måste sluta sova så jäkla länge, hade ju tänkt gå en lång promenad på morgonen. Men nu känner jag mig alldeles mosig i hela kroppen. Ska testa en kall dusch kanske. I går ringde pappa ifrån Thailand, han verkade ha det mycket bra. Han ringde runt halv 3 till mig på natten (inte konstigt att jag sover länge) och där var klockan halv 9 på morgonen. Han satt låg i en stol och solade. Åh jag vill också, skulle göra vad som helst för värme. Han berättade också hur billigt det var där de var. Antar att han är i nån by just nu, inte i nån storstad. Ser framemot hur min balklännings resultat kommer se ut :) Vill att denna månad ska vara slut nu nu nu. Men det är bara några veckor kvar. Och sen är det bara ett år kvar tills jag är 20, tiden går snabbt. Emmsi fyller 20 till sommaren hon, känns otroligt konstigt.

Nej nu ska jag ta den där kalla duschen och slänga iväg ett sms :) So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback