Efterlängtade fredag

Lyssnar för tillfället på thåström- men bara om min älskade väntar, så nu vet hur min sinnesstämning är just nu. Haha typ. Sitter brevid Sara och Ebba, och vi alla är i våra egna världar. Snart ska vi ha religion. Känner en viss oro över Stina. Men får kanske ett sms om läget hon befinner sig i snart. Träffa Keri på stan sen över en fika. Mysigt. Ikväll blir det vin och mys. Denna vecka har varit en bra start på nya skolåret, så jag är glad, nästan så att jag är överlycklig. Fast jag kanske mer är hög på livet än just överlycklig.. I en lagom dos också :)

Nääj nu religion.. Puss på er mina fina!



LaRoux-Bulletproof

Stinas nyårslöfte - Bulletproof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback