Epic fail!

Jaha då sitter man här i min soffa brevid Stina efter en kväll som vi trodde vi skulle orka. Blev att vi aldrig kom någonstans pga allting. Men det gör ingenting. Nu ska vi se på film tills vi somnar.

Nyår igår då. Först middag med Malin och Sara här sen fest hemma hos Mirjam. Där rökte vi cigarr, badade bubbelpool, drack rakt ur flaskan, dansade till skräpmusik och glömde nästan det förra året. Helt okej nyårsafton. Har haft roligare har haft tråkigare. Nej nu ska jag sova lite tror jag. I morgon börjar mitt nya liv förhoppningsvis. Ska börja med att slänga sopor och ta en riktigt lång promenad med min ipod. Kolla tvättid också kanske... Eller jo det måste jag!

Godnatt älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback