Games You Can Win

Har myst en massa med Joakim och sytt klart nästan allting idag. Har bara en klänning kvar. Ska strax försöka mig på den, och sedan sy lite annat. Tänkte att jag skulle börja skissa på formgivningsuppgiften innan jag går till sängs, har tänkt mig att jag skulle försöka sy en del av studentoutfiten. Får se hur det går. I morgon skola och sen baka med Joakim och äta mat. På lördag åker vi upp till mamma, och på söndag så kommer mormor, kanske morfar och syster och firar mig :) Nej nu måste jag kolla frysen, håller på att frosta av haha.

Nej back to my symaskin, älskar er allihoppa! :)


JAG VILL HA SMYCKET!

Kommentarer
Pania säger:

så jävla snyggt!

2010-01-26 | 14:06:51
Bloggadress: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback