Hey let's put on our glasses and act like we're cool.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hm jag var 9 år då, vad gjorde jag då? Tänkte säkert på pojkar

Vad gjorde du för ett år sedan?

Festade säkert

Fem snacks du gillar?

Chips, choklad, chips, choklad, godis

Fem sånger du kan hela texten utantill?

Baaaah

Fem saker du skulle göra om du var miljonär?

Mycket

Fem dåliga vanor?

Va jobbigt det här var kände jag nu

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Öh långkalsonger.. fy va läskigt

Fem favorit leksaker?

Vad tror ni?

Nej det där var inge roliga frågor.

I dag har jag och mamma varit på barnkalas, Theo fyllde 4 igår. Var inte kvar där speciellt länge. Efter det så åkte vi hem och jag pluggade klart det sista. Jag är så dum som drar på allting tills sista dagen. Har gått och grävt mig över de där två uppgifterna hela lovet och så tog det inte ens en halvtimma. Dumt. Har ätit en massa gott idag, precis som det ska vara när man är hemma hos mamma. Saknar pappa, hoppas han har det bra där han är. Har föresten hittat studentskorna, fina klassiska pumps. Måste bara beställa dem också :) Har studenten i huvudet hela tiden...

Oh my god skickade fel sms nu... gud jag dör. Nej godnatt!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback