If you're rough enough for love, honey I'm tougher than the rest

Dag 2 på projektarbetsveckan. Gjorde klart grunden till hattarna idag. I morgon bär det av till Branäs för skidåkning. Är så grymt trött, sitter i min säng just nu. Nyduschad, har inte orkat komma längre än så. Mamma ringde mig nyss. Blev glad ett tag. Men allt det glada försvann väldigt fort. Orkar inte. Nej jag orkar ingenting idag. Fast det är nog mest troligt för att jag är trött. Annars är jag glad, jätte glad faktiskt. Orkar bara inte när det känns som att människor trycker ur luften ur mig. Borde kanske packa inför imorgon innan jag somnar.

Föresten så dör jag på min häl just nu, något är galet. Kanske borde köpa nya skor? Vill ha vårskor! Men vart är våren? :( Vill att pappa kommer hem också. Saknar honom som ah det går inte ens att beskriva, nästan gått en månad sens vi sågs sist nu.




Nej kanske bättre att jag går och lägger mig så att det inte är en ledsen Sofie som vaknar imorgon, utan en glad sådan :) Puss naijti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback