Jag är inte rädd för att dö, men rädd för att leva död.

Vaken någon? Har i alla fall Emma i telefon (massa drama skvaller!). Är inte alls trött, fast har varit trött hela dagen. Somnade nästan på nutida konst. Jag är ett nattdjur helt enkelt.

Stina och jag "lekt" hela kvällen. Kommit på nya lekar och sjungit och varit allmänt speedade. Vi är verkligen en klass för sig när vi väl sätter igång. Ätit upp mitt godisägg som jag köpte igår på bergvik också. Var skitäckligt och leksaken inuti var skit tråkig, en liten bil liksom. Men var nån godis i som var rätt god i alla fall. Annars har det inte hänt så mycket vettigt i dag. Varit en rätt flummig dag i mitt flummiga liv helt enkelt.

I morgon kör på morgonen, sen har jag inte värst mycket koll på schemat, hoppas att det är formgivning med textil i morgon i alla fall. Hade varit kul. Sen efter skolan så ska jag försöka mig på att rita mönster. Sen på kvällen blir det mys :) Och jag ska sova hur läääänge som helst på onsdagen för jag börjar inte förens halv 4. Lite drygt kanske men en lång sovmorgon i alla fall. Nej nu borde nagellacket ha torkat så att jag kan krypa ner under mitt fluffiga täcke och sova nån timme. Sovsött!

Föresten vill ha eeen tatuering till snart..
Men vart? vad? hur? när? baaa!
Hade varit coolt att göra något litet bara. Något fint.. Jaja natti :)


http://rikauteliggare.devote.se/?page=2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback