Just trying to find it

Dagen började med att jag vaknade på mammas extrasäng i vardagsrummet, steg upp och började göra iordning mig. Sen den där läskiga frukosten som man är tvungen att äta när man är hemma hos mamma. Sen i väg till syster för att få halvljusen på bilen bytt av Andreas. Sen i väg till Karlstad. På bergvik blev det mascara, två t-shirtar från carlings, mat och tandkräm typ. Köpte faktiskt laktosfri mjölk, tänkte testa hur jag blir i magen av den. För jag har känt mig konstig i magen efter att jag har druckigt mjölk på sistone. Jag som älskar mjölk :( Men men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag till råtorp :) I morgon skolan, pepp, pepp.. Jaja.. Nej ha det bra mina älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback