Living it hard

Sliten är mitt förnamn. Började firandet på fredagen med några vänner hemma hos mig med vin och mat. Fick en massa fina presenter av mina fina vänner. En golvmopp, nagellack, cigg, t-shirt, duschdraperi, tvålpump, doftljus, björn axen spray och jätte fina rosor och en snygg vinupphällare ifrån sagaform ifrån Joakim :) Har helt underbara vänner :) Just ja Sara gjorde det finaste födelsedagskortet jag någonsin fått, ett jätte fint porträtt av mig. Sedan drog vi vidare till stan, score och george. I går så var både jag och Joakim helt förstörda så vi såg på film och sov mestadel av dagen. På kvällen följde vi med hans systrar och köpte pizza. En mysig födelsedag :) Känner mig helt slut i dag, fattar inte varför. För sömn har jag fått. Men men baaah. Nu ska jag äta kräftstjärtar. Puss på er mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback