Mjukt, vackert och fint.

Var så fruktansvärt trött igår när jag hade tänkt skriva lite här. Men ja skriver nu ialla fall. Började med mitt och Saras projekt igår på bild och formen. Blev inte alls så bra som vi tänkt oss, kanske blir bättre nästa gång. Efter skolan gick vi på stan. Jag köpte en massa småkrafs som nagellack, ringar, bodylotion, mini kjol och strumpbyxor. Slog faktiskt till på ett par gråa vagabond tygisar också. Åh vad jag vill ha värme och vår! Men tror faktiskt att vintern håller på att smälta bort lite där utanför. I dag har jag inte en lektion förens vid halv 4. Men ska gå lite på stan med Sara och kolla på saker till formgivningen vid 2. Så ska börja fixa mig snart.. Ikväll ska jag träffa Joakim och mysa :)

Puss på er!

I’m going to forget all the nights I spent wishing you were here.
I’m going to forget the times that it was just us.
I’m going to forget the things that shouldn’t have happened.
I’m going to forget all the times I opened myself up to let you in, to only get hurt in return.
I’m going to forget how I felt about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback