Om det vore sommar i dag

Så skulle jag..

Gå ut efter denna lektion och lägga mig i gräset och ta en cigg
Sola ännu mer
Äta glass
Gå till pråmen efter skolan och umgås med mina underbara vänner
Kanske dricka en öl eller två
Ta ett kvällsdopp
Gå i tunna kläder och känna mig vacker

Men nej det är vinter i dag. Och jag är så trött på det. Jackor som sitter obekvämt, tjocka tröjor, torr hud. Kallt som attan. Inte känner jag mig speciellt vacker.

Emmis klippt mig igår, tack älskling. Skulle vilja fixa till lite dock, trivs inte med håret där fram. Kanske kan göra själv ;) Nej nu kommer Stina och Anne och föreläser :D



Kommentarer
elin säger:

bra sagt sofie, känner exakt likadant!

2010-01-26 | 11:12:17
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback