Time to forget Time to forget



Pratade just med Keri, hon flyttar till Stockholm nästa helg. Hon ska hyra ett litet fritidshus på drottningholm och så ska hon jobba. Kommer kännas otroligt tomt här i Karlstad utan henne. Förhoppningsvis så kommer hon hit och hälsar på ofta ofta. Blir troligen många besök i Stockholm framöver. Åker dit på sportlovet gör jag i alla fall! Buhu jag vill inte... Jaja. Sitter i min säng just nu och ska snart sova. Har flängt omkring här i lägenheten hela kvällen känns det som. Frostat av frysen, sorterat bland mina kläder (insett att jag behöver refreshment där) och städat klädkammaren lite. Kunde inte sy den sista klänningen för nålen gick av. Vill ha massa silverringar, olika nagellacker, tees, tights, strumpbyxor, platta skor, värmeskydd till håret. Och en klocka, som jag har velat ha en klocka. Och det får jag ju av älskade papi. Härligt. En väska skulle jag vilja ha också, men har så himlans svårt att hitta the one. Om bara våren kom till stan. Haha nej nu ska jag sova och drömma sött. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback