Why the fuck can’t I have fun all the time?

Har precis pratat med mamma och har bestämt mig för att åka till henne i morgon, första kvällen blir det kycklingrulle haha. Ska alltid handla om mat när jag åker till henne. Ska åka och äta upp mig, och lille Theo fyller 4 år i morgon så på lördag kl 3 så blir det tårta hos Syster. Daim tårta hade mamma visst bakat. Gott. Var på ännu en dejt i går och den var jätte mysig, fick se Avatar. Var faktiskt inte så bra som jag trodde, rätt så förutsägbar. I kväll är Stina på ankan och firar Sanna en i hennes klass. Kanske får tillbaka mitt kors i morgon, det försvann på nyår någongång efter 12. Men Anne hade visst tagit det i beslag.

Behöver inte sitta själv ikväll ialla fall, tur för mig :)

Ha det bra! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback