Young forever

I dag har jag bara myst och så gjorde jag faktiskt ett klännings mönster :) A just ja städade lägenheten lite också. Pratade med papi i telefon förut, de kunde inte fixa mina veck på balklänningen så det får bli slätt där det skulle vara veck, men det blir nog bra ändå :) Han hade köpt mig en klocka också. Nu sitter jag brevid min vän Stina och lyssnar på musik. Stina försöker sig på sin spanska läxa, går si så där tror jag. Har så mycket energi i kroppen, vill dansa. Eller ja vad som helst faktiskt. Kanske borde ta mig en promenix innan roomservice börjar..

I morgon ska jag och Sara börja med vårat projekt genom shopping på gengåvan efter skolan, ser fram emot att leta fram en outfit till Sara. 

Nej nu ska jag sätta på mig varma kläder och gå ut och traska, ringa Keri först och fråga om hon vill med. Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback