Just to keep you satisfied

Hola!
Målade precis naglarna och fick lite på tröjan, flyt! Höhö.
Nej men igår var jag och Joakim i Norges huvudstad Oslo, var trevligt och vi fick in en massa Cv:n. På hem vägen blev vi dock lite smått ovänner pga att vi litade för starkt på gpsen hihi. Men ja vi kom hem i alla fall. I helgen så hade jag och Sara tjejkalas med Stina, Anne och 3 andra flickor. Det var trevligt :) Sen har jag bara myst med baby. Idag har jag och Stina åkt lite bil till bergvik och käkat och sen till gengåvan där jag införskaffade mig två halsband och en tee för 40 spänn. Inte illa det :) Nä nu ska jag sätta mig på cykeln till råtorp där älsk bjuder på rosé och en nyinköpt film :)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback