Meningslöst

Allt känns så fruktansvärt meningslöst. Ska inte åka någonstans i sommar. Värst mycket festande blir det inte. Alla vänner är på annan ort. Inget jobb har jag. Gud va allting suger just nu. Kan vara för att jag ska ha mens som jag är så grinig just nu. Men den där meningslöshets känslan har jag när jag vaknar, varför gå upp liksom?

Vill åka till Oslo nu och söka jobb, pallar inte sitta framför en jävla dator något mer. Orkar inte.

I morgon kommer i alla fall mamma. Som jag saknar mamma. Saknar Stina också så jag dör.

Den där saknaden kommer ta livet av mig...

Kommentarer
Stina säger:

Och jag saknar dig. Som TUSAN. Det finns så himla mycket att sakna nu för tiden. så himla många. Men jag har bara en veckas arbete kvar nu, sen blir det nog Kd för hela slanten. För du är inte intresserad av Pip? Får lite festivalabstinens. Det kostar 1300, vilket i o för sig är mycket pengar. Men vi kan vara fulla 24/7 i fyra fem dagar och sånt går det ju inte att sätta en prislapp på. Sånt är ju bara för underbart :)

2010-07-09 | 10:16:52
Sofie säger:

Jag saknar dig så jag avlider, det enda jag gör om dagarna är att shoppa för pengar jag inte har. Bra eller hur? Nä! Jag har inte råd med pip tyvärr :( Men fulla 24/7 kan vi ju vara i alla fall :D Längtar tills du kommer ner min bästa vän. Älskar dig!

2010-07-09 | 17:04:32
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback