Mensvärk

I fredags så fick jag äntligen träffa min mamma. Vi åkte båtbuss ut till mariebergskogen. Sen gick vi till stan och åt på amigo. Sen vandrade vi omkring lite istan. Jag köpte mig en stickad sak på Åhlens och ett trähalsband på Eldopaden. Fint fint. Sen på kvällen blev det spontan utgång med Joakim och hans vänner. Var på ankan och dansade sen hem med den bästa.

Igår åkte jag och Joakim ut till hans stuga och badade och solade. Sen inte så mycket mer den dagen.

Idag har jag mensvärk och funderar på att ta mig en promenad ialla fall en liten en, runt tjärnet eller något. Saknar redan mamma och alla mina vänner på annan ort. Men om en vecka slutar Stina jobba, gudarsskymmning vad jag är lycklig för att hon gör det!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback