It ain't hard to love

Ligger i ett "barnrum" i karlskoga och kollar på sex and the city. Har varit med mamma i Örebro hela dagen och shoppat och ätit mat. På vägen upp så ringde polisen till mig och ville ha mig som vittne till en misshandel på måndag. Först kom jag inte på vad det var för något, men tydligt så var det ett slagsmål jag bevittnade i maj förra året. Kommer inte ihåg så mycket men javisst kan jag vara till någon hjälp så.

Jag köpte ett par ljusa höga jeans shorts på carlings och en bodybutter. Sen shoppade mamma shampoo och balsam ifrån Lànza, ett par läckra svarta boots och mineralfoundation till mig. Mycket snällt :) Nu känner jag mig dock pank, vilket är mindre roligt.

I går fick jag en halvårs present av baby, ett jätte fint armband ifrån Tiamo. Har också fått trosor och en pyjamas lite innan. Finns ingen bättre än Joakim, att han ens vill ha mig är ett mirakel. Jag älskar honom så att det gör ont. Han är på koriander just nu och har mindre kul tror jag, vill ha honom brevid mig nu nu nu... Ligga på hans arm och snosa honom på halsen. Men imorgon :) Kom även på att jag fick ett par svarta solglasögon av Joakims mamma när hon kom hem ifrån Rhodos igår. Mycket snällt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback