För jag har tagit studenten!


Champange frukost kl 06.00




Samlade i skolan :)


Vårt fina flak :)

En jätte rolig dag/kväll. Fast studentflaket var nog roligast tror jag :) På kvällen var vi hos Märtha och Madde och förfestade innan vi åkte till nöjesfabriken där jag och Sara inte stannade länge. Vi gick till ankan haha, där mötte vi upp våra partners in crime Stina och Mirjam. En rolig kväll :) Fick fina presenter av släkt och vänner också :) I kväll blir det bio med älskling eller utgång, vet inte riktigt än. Är förskyld så borde kanske gå på bio.

I dag har jag myst med babe, tvättat och börjat flyttstäda. Tror dock inte att det kommer ta så lång tid att plocka ihop mitt liv i kartonger. Ser fram emot att bo någon månad med Sara :) Sen försöka få jobb i Norge med Joakim och flytta ihop. Känns rätt bra just nu :) Allting kommer lösa sig, jag bara känner det :)

Nej nu ska jag gå och sola och sedan bada, måste ju passa på för badkar kommer jag nog inte ha på ett tag..

Puss!

Kommentarer
elin säger:

allt löser sig gumman <3

2010-06-13 | 14:36:33
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback