London baby!

Hemkommen ifrån London nu, har haft as kul men det var också så otroligt härligt att komma hem. Få pussa och krama på Joakim :) I söndags när vi kom fram till London gick vi lite i affärer och senare på kvällen gick vi alla i klassen och införskaffade oss lite alkohol och satte och sen i en park och pratade om livet. Sen till baren på hotellet och shottade tequila. Sen fick jag och Sara med oss några till camden town till en helgalen klubb med strippstångar och en massa roligt. Kom hem runt 5. Sen dagen efter åkte vi till tate mordern och kollade på konst. Sen ut i stan. Allt var så himla fint så det var svårt att inte shoppa hihi. Sen på kvällen var vi alla rätt döda så vi gick bara ner till baren på hotellet och tävlade om två kannor öl. Sen gick jag och Sara och la oss. Dagen efter gick vi på något museum och kollade på smycken och klänningar. Sen staaden igen. När vi kom tillbaka till hotellet var det powernap som bare den och sen upp kl 2 för hemfärd till kära älskade Sverige. En riktigt rolig resa som borde ha gjorts i ettan egentligen, vi har kommit varandra så nära nu i trean och det är lite synd att det inte var så tidigare.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning mig till mösspåtagningen som sker kl 3 i skolan :) Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback