Nakna barns fötter i gräs

Har varit hemma hos pappa hela dagen, gått en promenad till Lasseland med älskade gamla Zenta som knappt orkade gå hem. Tänkt tillbaka på hur mycket jag har upplevt här i Sunnemo. Och att det är så vackert ut över sjön. Hur det var att bo tillsammans med mamma och pappa i ett hus omringat av grönska och skog, med en liten lekstuga vid sidan av huset. Som nu inte ens finns kvar. Hur det var att springa runt i gräset barfota, cykla några varv på parkeringen. För där var det enda stället man kunde cykla på. Kvällsdopp på Lasse land med hela familjen. Ja det var tider det, när man inte hade så mycket att oroa sig över. Men nu är den tiden förbi. En ny tid är här. Men jag känner mig redo. Känner bara av lite smått att vemod. Men annars så är livet rätt spännande just nu för jag vet ju inte vad som händer inom kommande månader, veckor.. Så ja jag ska kasta mig in i detta nya nu och det ska bli så härligt. Även fast det finns så mycket jag kommer att sakna och längta tillbaka till. Men så kommer hela livet att vara så bara att vänja sig.

Har städat hela huset här hemma också :) Nu ser jag på sweet sixteen och väntar på att pappa ska komma hem.

Puss!



Kommer sakna filuren på bilden när hon åker till Afrika i september, hon är galen! Men det älskar jag! Sorligt att vi säkerligen aldrig kommer att bli kombos igen. Men vänner kommer vi alltid att vara :)


Kommentarer
Stina säger:

Ja, det är sorgligt. Och det är konstigt att tiden kan gå så fort.

<3

2010-06-17 | 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback