This is it

Sitter och kollar på det med ena ögat, har precis kommit hem ifrån Sara. Var där en sväng, gick en liten promenad runt tjärnen och pratade och så. Joakim leker med sin vän krizza. Han kommer sen i alla fall, kan ju inte sova själv ;) I fredags så förfestade vi lite hemma hos Sara jag Stina, Sara, Joakim och Axel. Sen åkte vi in till stan lite, sov hos Joakim på råtorp sen hela lördagen låg vi och sov typ. Så också i dag, vet inte vad det har blivit med oss. Men när jag kom hem fixade jag lite i lägenheten, bokade tvättid och slängde en massa grejer. I morgon ska jag och Sara gå lite på stan och kolla runt lite och känna oss arbetslösa. Sista veckan i lägenheten nu, så sjukt konstigt. Och Stina är i Stockholm och jobbar så tiden med henne är över i denna lägenhet :(. Sen på tisdag åker jag hem till pappa och sen på onsdag är det begravning för Greta. Mamma har skrivit ett tal som hon ska läsa, så himla fint skrivet. Kommer inte kunna hålla tårarna borta på onsdag. Så fina minnen som jag har av Greta och Ale.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback