05.00

Var ändå inte så svårt att gå upp tidigt i morse.. Fast nu känner jag här på bussen att jag borde ha lagt ner datorn tidigare i går. Fastnade framför illustrator. Blir alltid så, när jag väl har börjat med någonting så kan jag inte sluta och tiden glöms bort. Är i Sunnemo nu med bussen, snart åker vi förbi pappa på sprakberg. Tänkte skriva lite på projektrapporten men tror jag är alldeles för trött.. har ju ändå en timme på skolan att plugga på. Sen har jag kör kl 08.40. Är lite nervös över redovisningen på bild och formen i dag. Jag och Sara har gjort en "film" som handlar om borderline. Är jobbigt att det är bilder med på mig i filmen när jag har typ 39 graders feber. Känns ju mindre kul. Annars en rätt knäpp/konstig film. Blir alltid så när jag och Sara gör något tillsammans. Nej nu ska jag blunda ett tag och lyssna på musica.

Puss!


Kommentarer
elin säger:

bilderna på dig och även sara var ju skit snygga ;)

2010-03-24 | 10:52:31
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Nja det tycker jag inte :P haha

2010-03-24 | 12:41:58
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback