Close your eyes

Gör detta i stället för att tänka på en svart läder doftande väska, lägenhet, jobb, framtid. Allt sådant som inte gör att jag kan somna även fast ögonlocken inte längre vill vara öppna.

Lovar du att vara ärlig? Ah
Du heter: Sofie Amanda Linnéa Nilsson
Smeknamn: Har nog inget speciellt sådant

Beroende av: Joakim, vänner och familj

Vad tror folk om dig: Har faktiskt ingen aning.. Borderline kanske?!
Stämmer det: Dono
Vad får du oftast komplimanger för: Skulle vara mina ögon tror jag
Vad säger du för att imponera på någon: Inget jag brukar syssla med

Brukar du skratta för dig själv: Ja typ alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Okej :) Puss
Var bor du: Karlstad
Trivs du där: Jo

Äger du några converse: Har gjort. Vet inte vart de tog vägen :S
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och vin
Brukar du bli för full: Ah
Är du allergisk mot något: Nej faktiskt inte
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Sofie eller hallå

Antal timmar sömn inatt: 6 h kanske
Brukar du komma i tid: Var bättre förr
När mår du bra: När jag inte har några krav och alling bara är bra
När blev du fotad senast: I tordags
Hur känner du dig nu: Trött, stressad, ensam

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad saknar du: Sommaren, Ale och en massa annat

Hade du en bra kväll igår: Ja mysig :)
Favorit dryck på morgonen: Oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: 10 - 11 kanske
Är du blyg: Ja i vissa lägen
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja kanske det
Är du nöjd med ditt liv: Egentligen, bara framtiden vore säkrare
Är du bortskämd: Ja det är jag nog
Vad längtar du till: Sommaren
Har du bra vänner: Ja verkligen!

Vem är din bästa vän: Alla mina vänner är mina bästa vänner
Vad använder du för schampo: Olika
Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Ja :)
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag
När grät du senast: I dag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Hm just nu skulle jag åka iväg till ett mysigt land med Joakim. Mysa på hotellrummet (sova länge). Äta nyttigt/gott. Sola, bada och shoppa. Kanske en Weekend till new york också.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: På sommaren
Är du bra på att laga mat: Ge mig massa mat och jag tar fram kokboken
Är du flygrädd: Nej inte värst

Hur vig är du: Har varit

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Sunnemo glasscafet glass. Udden!
Vad äter du helst när du ser på film: B&J

Har du tandläkarskräck: Nej, tycker att det är mysigt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blå-gråa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej inte så ofta
Röker du: Mmh. Försöker sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback