dfoiahsfsodfmsdfneofose

Dåligt med uppdatering här på bloggen.. men har varit för upptagen med att leva tror jag.

I fredags så fick jag äntligen träffa älskade Keri, vi drack alldeles för mycket rödvin. Sen åkte jag hem med Joakim. Vaknade upp på lördags morgonen och det gick inte att dricka vattnet i Karlstad. Försökte köpa mineral vatten på ica förut med helt slut.. ska snart gå och koka vatten tror jag. Har ett sådant sug efter vatten så jag dör. I dag har jag och Joakim bara myst, sett på Alice i underlandet och sovit bort dagen typ.

Nu sitter jag och väntar på att Anne och Stina ska komma hem så att jag kan fota Anne för mitt projekt. Sen i morgon åker jag till mamma så jag kan fota min kusin och mormor.

Har förhoppningsvis fått jobb till helgen, på barnmässan med sophie´s closet. Känns härligt :)

Ska bara försöka fixa sommarjobb också..

Nej nu ska jag koka vatten :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback