Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din



Känner mig glad i dag :) Beställde studentklänningen i går, blidde inte en vit klänning. För det känns så inte jag, kommer känna mig snygg på kvällen i alla fall ;) Kommer sticka ut lite på dagen kan jag tro. Shoppade en snygg tee igår på myrornas som jag sydde om till klänning. Nu vill jag ha vår och pumps/ballerina. Gärna ett jobb också!

Är sjukt sugen på mos. Är mos till lunch i dag, gott. Ska nog göra mig det hemma också. Kan inte få nog haha. I morgon kanske jag och Joakim åker till pappa. Får se. Saknar honom. Kanske att jag åker själv annars om inte Joakim blir med.

Har inte så stor lust till bloggandet längre.. hade kanske varit lite roligare om jag hade haft en kamera.

Puss på er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback