Mysig men kort helg

I fredags var jag hemma hos Joakim och myste. Somnade när vi såg på bröllopsfotografen. Sen var fredagen slut. På lördagen vaknade jag upp hos Joakim, tog mig en promenad hem och fixade lite i lägenheten och kollade på en massa avsnitt av en ängels tålamod. Sen kom Stina hem, blev pepp och gick ut i vimlet. Jag mötte upp Joakim och vi pussades en massa innan vi återvände hem till min lägenhet och fortsatte pussas. I dag fick Joakim träffa pappa för första gången. Pappa bjöd mig på en nacostallrik. Hamnade i matkoma och åkte hem och duschade. Städade lägenheten lite grann. Sen föll jag i trötthets koma, ligger i min säng just nu och är helt slut. Väntar på ett samtal sen tar jag natten. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback