Stuck In My Heart

Ingen kör i dag heller nehe.. Jag som var så damn trött i morse. Alltid så positiv. Vill bara att skolan ska vara över.. ge mig sommaren 09 igen. Få vara fri, gå upp när jag vill, sitta på balkongen äta frukost och lyssna på sommarradio. Sen gå ut nästan helt naken och lägga sig på en filt och sola. Spela kubb på kvällen och dricka vin med underbara vänner tills solen går ner. Bara att drömma om denna sommar.. Känns ändå härligt att ta studenten och få slippa skolan för ett år. Sen ska jag läsa vidare. Ska passa på att njuta av denna vår.. härligt att projektarbetet är klart nästa vecka även fast det är stressigt. Men efter det känns det skönt och då ska jag fan fira in det med att spela kubb i snön! Hihi.

Har föresten jeansjacka i dag, och jag fryser inte ens :D



Vill ha denna i studentpresent 795 kr hos acne. Det enda jag vill ha faktiskt.  Beställ den här

Kommentarer
Anonym säger:

lovely



nice blog



follow me on bloglovin http://www.bloglovin.com/en/blog/1432188/factory-style

2010-03-19 | 16:22:20
karin säger:

superfin! classy och elegant, det är bäst så, för då kan man ha saker länge! min mamma har haft samma väska i 20 år, utan att den blivit omodern, det är ju ett ganska bra pris per användning!

2010-03-29 | 10:19:51
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback