Stuck In The Moment



Sitter i min säng och har sådär asbajs tråkigt. Vill att Joakim ska komma hit så jag kan pussa ihjäl honom, känner verkligen för det i dag. Piss dag. Eller egentligen inte men allt planerande inför framtiden är jobbig. Söker jobb som en galning känns det som men det räcker ändå inte till. Har i alla fall ett jobb till helgen (vad jag tror i alla fall). Hemlös den första juli känns ju sådär om man säger så. Är så himla svårt att vara positiv just nu också. Vill verkligen inte flytta hem, har liksom inte bott hemma på tre år snart och jag tror inte att det skulle vara möjligt för mig att bo i en liten by just nu. Kanske någon vecka eller två men sen skulle jag inte stå ut. Vill inte lämna Joakim heller, inte för att det skulle vara ett så stort avstånd emellan oss men skulle ändå kännas jobbigt. Måste bara få jobb, bara måste! Och det ska jag! Bättre att vara positiv i alla fall.. även fast det är svårt. På torsdag efter intervjuen på scandic så ska jag försöka gå ut med lite Cven i alla fall. I morgon är det plugg som gäller hela dagen. På eftermiddagen drar jag och Stina till Ikea/bergvik och köper ramar och en sats vin så vi har under hela påsk. Längtar verkligen till lovet nu. Släppa projektarbetet och ja allting.. Nej nu ska jag fortsätta och ha as tråkigt i väntan på min pojkvän.

Puss på er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback